• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,6%5 952,66
  • DOW 301,22%43 935,95
  • Nasdaq 0,07%18 979,53
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,6%5 952,66
  • DOW 301,22%43 935,95
  • Nasdaq 0,07%18 979,53
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • 06.05.16, 08:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uberi suurim rivaal võib kaasata 2 miljardit dollarit

Populaarse taksoteenuse Uber suurim konkurent, Hiina idufirma Didi Kuaidi on lähedal kokkuleppele, mille õnnestumisel kaasaks ettevõte 2 miljardi dollari jagu investeeringuid.
Didi Kuaidi on Hiinas Uberi suurim konkurent
  • Didi Kuaidi on Hiinas Uberi suurim konkurent Foto: epa
Juhul kui see õnnestub, saaks Didi Kuaidist maailma suuruselt neljas idufirma. Esikohal on praegu Uber, järgnevad Xiaomi ja Airbnb. Didi ise ametlikku kinnitust seoses investeeringuga andnud pole ning on siiani keeldunud teemat üldse kommenteerimast. 
Hiina on taoliste teenuste nagu Uber jaoks praegu kiireima kasvuga turg, mistõttu hakkab seal tekkima üha suurem konkurents.
Didi kaasas möödunud aastal 3 milljardit dollarit ning ettevõtte väärtus on praeguseks hinnatud 16,5 miljardile dollarile. Didi tegutseb umbes 400 Hiina linnas. Ettevõte loodab, et selle aasta lõpuks kasutab Didi teenust 10 miljonit autojuhti ja 30 miljonit sõitjat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele